Sjukling

Pappa ville inte komma och hälsa på mig idag för jag är sjuk. Nu tänker jag tycka ännu mer synd om mig själv. Nä egentligen har jag det helt okej. Halsen gör inte lika ont som igår men jag är snuvig och tung i huvudet nu också. Det blir definitivt mer Kan Jang idag. Det är skönt att inte känna sig tvungen att göra massa saker. Är man sjuk så är det helt okej att bara ligga hemma och titta på film. Det tänker jag göra idag. Kanske dags att titta på Jane Eyre nu, efter att ha läst hela boken på över 520 sidor i gymnasiet så ska det bli kul att se filmen. Inget bestämt än. Jag måste klara mig en tur till affären och tillbaka först. Kylskåpet har en tendens att vara tomt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!