Skogen

Hejhej! Jag är fortfarande kvar på landet och tar det lugnt. Skönt att bara koppla av och inte behöva tänka på massa saker. Nu har jag precis varit i skogen en sväng. Jag älskar skogen! Färgerna, ljuden, lukten, känslan av den mjuka mossan under fötterna, ja allt! Det får en verkligen att ladda om batterierna så nu är jag pigg och glad, redo för veckans alla äventyr. Fick även plockat med mig lite mossa till adventsljusstaken. Jag vägrar köpa mossa i affären. Mossa ska lukta riktig skog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!