Slut på kalaset

Då var julfirandet över ännu en gång. Vi började med en trevlig jullunch hemma tillsammans med familjen och farmor. Sen var det såklart Kalle Anka och nu på kvällen var vi hos mormor och morfar. Det är alltid så mysigt att vara där med halva släkten. Vi åt massa god mat som vanligt på jul. Det godaste var mormors köttbullar. Jag hade även gjort en liten tårta med lax och räkor som blev väldigt uppskattad. Tror det får bli en ny jultradition helt enkelt.
Efter maten kom tomten såklart för jag har som alltid varit väldigt snäll hela året. Jag fick en väldigt fin stickad tröja av min kära kusin. När klapparna var utdelade blev småbarnen alldeles tokiga och sprang runt och lekte med sina nya leksaker. Jag tror jag var med och lekte med dom lika mycket.

Nu är vi hemma igen trötta och mätta. Jag tror jag kommer somna i soffan snart så jag säger god natt!

Slänger in en bild på min kusin med när han klädde ut sig till en påse. Något lättroad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!