Tankspridd?

Bara jag som lyckas! Jag glömde mossan hemma hos mamma och pappa så våran adventsljusstake ser fortfarande lika tråkig ut. Aja jag ska väl ändå tillbaka i veckan. Mormor och jag har pratat om att baka igen, det blev ju så gott sist. Nu på kvällen gick vi faktiskt över till mormor och morfar och tittade på "Pengarna på bordet", gissade svaren på frågorna och fikade. Alltid lika mysigt att vara där. Nu är jag tillbaka i staden och jag och Leo ska titta på film innan han åker till jobbet imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!