Tiden

1:a december idag, snart 2:e december. Tiden går för fort och jag hinner inte med. Jag vet inte ens vad jag ska hinna med. Jag klarar inte av att vara ensam utan att min hjärna spelar mig ett spratt och börjar snurra i världens fart. Men imorgon kommer J hit och vi ska ha en riktigt rolig kväll, för det har jag redan bestämt. Har jag bestämt mig för nåt så är det så helt enkelt. Och J! Jag har en ny plan, du ska få se ett häftigt ställe imorgon. I hope you like it! Vi ska resa lite i tiden så som bara vi kan! Antar att ingen fattar, men jag avslöjar aldrig mina planer helt för man vet inte hur det blir. Antagligen blir det inte som jag tänkt men förhoppningsvis ännu bättre. Update tomorrow helt enkelt! Nu tänker jag sova innan det blir spöktimma.
Min klocka har äntligen anlänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!