Tidsfördriv

Jag biter ihop käken, jag är arg. Men bara inombords. Jag har inte alls varit på humör idag. Inte haft någon energi överhuvudtaget. Det blev lite bättre när jag utklassade de andra på Monopol.
Efter det fick töntarna för sig att spela dator- och tv-spel. Det roade inte mig särskilt mycket så jag fick för mig att göra en tavla. Något som jag ångrade ganska snabbt. Målningen blev inte alls som bilden i mitt huvud. Kanske för att jag inte är så duktig på att måla och inte heller har gjort det ordentligt på flera år. Eller för att inspirationen inte riktigt finns med. Jag får se om jag får rättat till den någorlunda en dag eller om jag slänger den.

Såhär ser den ut för tillfället, inte ens en näsa har hon fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!