Traditioner

Sorry alla läsare jag tog lite ledigt igår. Kände att jag behövde lägga lite tid på annat helt enkelt. Det är ändå inte så kul att läsa om vad jag gör när jag är krasslig. Tycker inte jag i alla fall eftersom att jag gör så lite som möjligt då. Men nu mår jag lite bättre igen.

Igår kom mamma och hämtade mig för att åka och julhandla. Vi tittade runt lite i affärer och sen hade vi en riktigt mysig fika. Efter det så mötte vi upp mina bröder i stan och gick och tittade på julskyltningen utanför NK. Det är en tradition som vi har haft sen vi var små. Då åkte vi alltid in till stan innan jul, tittade på julskyltningen och åt jättestora köttbullar. Det gjorde vi även igår. Även om köttbullarna verkade mycket större när man var liten så är det fortfarande lika mysigt. Traditioner är till för att hållas.
På kvällen blev det som vanligt fredagsmys i soffan. Med lite goda ostar och kex och Svenska hjältar galan. Härligt att det finns några snälla människor på den här jorden som gör allt för att hjälpa andra.

Nu är det dags att släcka adventsstjärnan i fönstret och sova lite. Vem vet vad morgondagen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!