Mitt 2011

Jag målade klart väggen i lägenheten
Jag spenderade många dagar här
Jag fyllde 20 år
Jag fick en fin födelsedagspresent, jag och Leo var i Strömstad på Spa och åt jättegod mat
Jag skaffade min svala
Jag och pappa tog en tur med Stena Line till Kiel och shoppade lite
Vi ordnade en överraskningsfest till mamma som fyllde år
Jag och J hade en riktig musik-sommar
Jag köpte en midsommarkrans för första gången i mitt liv
Jag firade min födelsedag med fina vänner
Jag inledde min fotbollskarriär
Jag och Leo åkte till Turkiet för att äta glass
Hela familjen åkte till badhotellet i Fredrikshamn
Jag hade ingen lust att se ut såhär varje dag så jag slutade på jobbet och bestämde mig för att ge mig ut på nya äventyr. De äventyren har bara börjat och kommer garanterat att fortsätta under 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!