Water for elephants

Det var fint på brorsans julavslutning. Julsång, musik, tal och berättelser. Några julsånger fick alla sjunga med i men jag sjöng för mig själv längst bak. Lika bra att ingen hör mig sjunga tror jag.

Nu är jag tillbaka på landet igen och ikväll har jag busat med min katt och tittat på film med mamma. Vi tittade på "Water for elephants", en fin film av flera olika andledningar. Vi drack även lite glögg och smakade på pepparkakorna vi bakade igår. Härlig julmysig kväll helt enkelt. Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!