-Sunday

Igår hade vi inget internet på morgonen och på kvällen var jag så trött så jag fick inte skrivit nåt. Det har inte hänt så mycket vi har precis varit i Szscecin och nu är vi på väg till Nynäs igen. Vi är väl framme imorgon nån gång tror jag. Så ikväll blir det utkik på bryggan.
Imorse kände jag mig lite trött och seg tills jag fick en Berocca Boost, då vaknade jag till. Funderar på att köpa några sånna i Nynäshamn sen för det lär ju bli fler sega dagar här.

Idag är jag sugen på att titta i antikbutiker men det går ju inte när jag är här. Jag har några nya ställen som jag ska kolla upp när jag kommer hem. Men det är fortfarande alldeles för långt tills dess.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!