Berocca Boost

För ett tag sen fick jag prova en Berocca Boost av kocken. Berocca Boost är en brustablett som man löser upp i ett glas vattnen och innehåller guarana (naturligt koffein) och vitaminer som har en uppiggande effekt. Sen var jag fast! Jag har nu köpt mig egna och de funkar hur bra som helst. Jag brukar ta en varje morgon klockan 03.45 innan jag börjar. Att jag kommit upp den tiden varje dag innan är ett under. Eftersom att jag inte dricker kaffe är det väl lite svårt att komma igång på morgonen. När jag druckit upp min Boost på morgonen dröjer det inte länge innan jag känner mig klarvaken och pigg. Hur skönt som helst att slippa vara sådär seg på morgonen, speciellt när man ska jobba. Det känns precis som att någon slår på en startknapp i hjärnan och jag blir mer fokuserad med en gång.
Jag kan tänka mig att det skulle passa perfekt med en Boost om man ska plugga eller koncentrera sig på ett prov.

Jag kan säga såhär, det fanns ett liv innan Berocca Boost och ett liv efter. Den underlättar morgonen och jag känner mig mer vaken och alert.

www.beroccaboost.se kan man läsa mer om vad brustabletterna innehåller och hur de fungerar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!