Bra dag

Idag har faktiskt varit en bra dag. Jag fick hacka is innan middagen, som jag redan hade räknat ut. Men det var ganska roligt faktiskt. Det såg riktigt fräckt ut med all is, tyckte jag idag iaf. Får väl se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på den. Det ska tydligen vara runt 13 minusgrader på tället vi ska vara. Kul att stå ute i det 4 timmar i sträck. Usch och fy! Jag som fryser när det till och med är plusgrader.
Jag har till och med pallrat mig ner till gymmet för att träna idag. Jag måste skärpa till mig och göra det oftare, så jag började idag. Bröderna Karlsson blev det på tvn vilket gjorde det lite roligare att stå där nere på bandet. Jag såg idag att jag fått med fel sladd till kameran, jag som hade tänlt ta lite bilder. Blir så när man inte hittar sin vanliga kamera innan man ska åka. Har faktiskt ingen aning om vart den är. Men den kommer nog fram.
Nu ska jag sova för antagligen kommer vi få ankomst innan min vakt, alltså om några timmar.
Alla som festar, har roligt eller bara sover skönt i en varm säng inatt kan tänka på mig när jag vandrar runt bland all is.
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!