Depp

Nu ska jag snart upp och jobba igen. Jag hade lika gärna kunnat gå upp 10 minuter innan jag börjar för jag vet precis vad jag ska ha på mig, sätter upp håret i en tofs och självklart inget smink. Jag tittar mig inte ens i spegeln innan jag går ut (det är nog lika bra tror jag annars hade jag nog låst in mig i hytten). Jag vill kunna välja kläder varje dag. Ha på mig det jag känner för, kunna köpa nya kläder utan att känna att de ska hänga i garderoben i en evighet och att jag hinner tröttna på de innan jag hinner använda dem. Jag vill kunna ha på mig smycken eller sminka mig framför spegeln och ha på mig nagellack i vårens färger. Det kommer att vara vår 5 veckor när jag är hemma. Varför ska jag då köpa vårkläder? När jag kommer tillbaka gången efter det är det sommar.
Det här jobbet dödar mig!

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!