Explosion

Ja dagen har absolut inte blivit som jag trodde, därav den dåliga uppdateringen. Jag tänkte skriva innan jag började idag men hade ankomsten precis innan så jag hann inte. Sen precis innan jag hade jobbat färdigt så sprängdes en slang som maskinarna körde iland olja med så det var bara att fortsätta jobba. Oljan hade sprutat ut som en fontän och självklart missade jag det. På 4 timmar hade det inte hänt ett skit och precis när jag kom ner i pumprummet så blir det värsta explosionen. Kanske lite tur ändå, jag fick ju ingen olja på mig.

Sen sprack ju resten av planeringen också. Jag som skulle till Coop för att köpa mig en födelsedagspresent. Inte hann jag ringa mamma heller. Nä det får bli nya tag imon helt enkelt. Nu får jag sova så jag inte ligger efter sovschemat också. Jag har redan sovit alldeles för lite idag.

Just det, tack Leo för att du hämtat mina Gossip Girl boxar! Nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!