Ingen present

Det tog två och en halv timma förut innan vi fick flyttat på oss. Mer övertid till mig. Men nu har jag varit vaken sen 03.40 och ska snart jobba igen. Jag hinner sova en timma om jag somnar snabbt.
 
Har precis varit iland och tittat efter någon liten present till mig själv. Det fanns inget roligt! De hade slopat nästan hela sminkavdelningen på Coop så det fanns två fula nagellack, absolut inga vårfärger. På Intersport fanns inte heller något skoj, provade en Adidas jacka men var inte alls sugen på den. Jag kom på att trisslotter kan jag ju köpa så kanske jag skulle vinna en miljon i födelsedagspresent så att jag hade kunnat sluta jobba och åka hem imorgon. Men näe! Det fick jag inte för surtanten ville se mitt leg. Och leget ligger hemma för att Leo ska kunna hämta ut paket åt mig. Så det blir nog ingen miljon för mig. Säkert en riktigt ordentlig vinst på den lotten som egentligen skulle varit min nu.
Jag fick köpt mig jordgubbar och några skvaller/modetidningar i alla fall. Det finns ju inte så många här ombord.
Nu har jag inte tid att hålla på här längre jag måste sova, som vanligt.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!