Inte mycket

Igår hände ingenting intressant över huvudtaget. Jag tittade lite på Svenska Mästerkockarna (om det nu heter så) Annars var det en okej men tråkig dag.
Imorse på min vakt kom vi till Nynäshamn så det blev förtöjning och det vanliga plocka fram allt och koppla lastarmen. Sen efter frukost fick vi fem pallar med proviant. Det är ganska mycket mat! Som jag fick vara med och ta ombord och även plocka in i kylen/frysen. Så det har blivit mycket jobb idag.
Nu ligger jag i kojen nyduschad och ganska arg för jag tror att dem kommer att ringa och väcka mig snart igen. Det sägs att vi ska ha i MOB-båten (man över bord båt eller rescue båt om man vill) i vattnet bara för att Sjöfartsverket är här och ska kolla. Kul att det är jag som ska sjösätta den som aldrig gjort det innan. Jag har alltid varit med i båten annars men nu har de tydligen ändrat och inte berätttat för mig förrän idag. Väldigt bra kommunikation här. Jag hoppas att jag slipper gå upp tidigare. Men visst dream on Cecilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!