Klarat en vecka

Idag har jag varit ombord en vecka, bara MINST fem veckor kvar. Jag måste stanna några dagar längre.
Just det! Det blev ingen övning idag så jag slapp gå upp tidigare men jag sov riktigt dåligt så jag var grinig i alla fall. Men jag bestämde mig för att unna mig ett besök på Coop. Det bästa när man är i Nynäshamn. Det är så skönt att bara gå runt där inne och titta på allt, andra människor och man slipper arbetskläder. Jag fick köpt mig två tidningar, lite nötter och ett ritblock med pennor. Jag kände för att måla/kladda lite. Ganska kul tidsfördriv. Jag ska ju fördriva fem veckor så det kan vara bra med sysselsättning. Vi har fått nya filmer också, många som verkar/är bra. Det får bli film i gymmet nån dag. Jag ska bara träna mig igenom Millenium-trilogin först så jag har att göra ett tag. Inatt ska vi åka mot Polen, nu ska jag sova. Godnatt
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!