Krångel

Idag har varit en riktig skitdag! Nästan om man bortser från att biljetterna till Where the action is är bokade.
Allt som kunde har krånglat idag. Vi hade övning med MOB-båten idag istället och en vajer till ett nedfirningshandtag trasslade till sig rejält. Den fick kapas av innan vi fick upp båten igen. Det är svårt att förklara hur allt funkar om man inte sett hur det ser ut, men skitsamma jobbigt var det i alla fall.
Sen så har det varit riktigt kallt. Jag har haft på mig underställ, t-shirt, tjocktröja, mjukisbyxor,raggsockar, vinteroverall, extra vinterjacka över overallen, en fleece "rånarluva", en stickad mössa, vinterhandskar, hjälm och skor. Drog även upp jackluvan över hjälmen men lik förbannat frös jag. Jag trodde att jag skulle frysa ihjäl.
Men nu har jag tagit mig en varm dusch och ska sova.
Godnatt!
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!