Krispigt

Har inte hänt nåt speciellt idag, vi fick lite problem med pumparna vid lossningen så vi blev lite sena. Nu åker vi i alla fall ifrån Malmö och ska tillbaka till Nynäshamn.
Till middag fick vi kockens special home made burgers med egen mald färs. Fina grejer det. Eftersom att jag alltid får äta själv när vi ligger i hamn får jag alltid reda på alla hemliga ingredienser. Kanske ska göra några sånna burgare nån gång. Fast någon köttfärs tänker jag inte stå och mala själv så det blir nog inte lika mycket special. Men lite i alla fall.
Nu ligger jag nyduschad i en nybäddad säng. Visst är det härligt när sängkläderna är sådär krispiga. Krispigt är förövrigt ett väldigt bra ord som får mig att tänka på massa bra saker. När luften är sådär kall och frisk så känns den krispig. En krispig vattenmelon på en klippa vid havet på sommaren. Våren som är så krispig med sina nyutslagna löv och vårblommor. Krispigt är mitt favoritord (just nu)
Näe nu har jag nog stått och filosoferat för länge vid manifoldern igen. Rensa hjärnan med lite sömn. Börjar jobba om 4,5 timme.
Guten nacht!
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!