Lördag

Idag är det lördag vilket endast märks av på ett sätt här ombord. Menyn! Det blir alltid lite finare mat på helgen. Det blir till exempel lammfilé med potatisgratäng och kladdkaka till middag idag. Jag äter varken lamm eller kakan så det får nog bli lunchrester eller sallad för mig idag.
Hade lite svårt att somna igår efter brandlarmet men sen sov jag faktiskt hyfsat gott. Även om det var fullmåne. Skönt det. Men nu längtar jag verkligen hem till sängen där hemma med min älskling. Lite mer än 3  veckor kvar nu.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!