Minispa

Ännu en morgon ombord. Idag är det soligt ute och fortfarande en massa is. Det blir nog till att hacka bort en massa is senare idag. Nu tänker jag inte ägna en tanke åt det. Ligger nyduschad i sängen och väntar på att ansiktsmasken ska torka, håret har precis fått en inpackning och jag ska snart testa min nya Dove go fresh lotion. Det känns som en bra dag idag. I alla fall nu, jag känner mig lite kvinnlig för ett tag också. Jag kom på att jag bara har sett två kvinnor sen jag mönstrade på. En på Coop som stod i kassan och en som kom från immigration i Polen. Men det funkar ju det med lite för dåligt med tjejfilmer ombord bara. Det är ingen som tittar på Meangirls eller Sex and the city här inte. Jag ska allt ta och beställa hem Gossip Girl boxarna så jag får ta igen lite från alla actionfilmer och vetenskapsprogram som visas här. Ska försöka få Leo att se Gossip Girl med mig, kommer jag lyckas?
//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!