Nåt att se fram emot

Idag har det varit helt grått ute. Jag har gjort det vanliga ungefär. Satt utkik efter middagen tills jag slutade och man såg ingenting. Det var jättedålig sikt. Vi rundade Skagen så då fick jag hålla koll på mötande trafik och fiskebåtar som virrade runt. Det händer inte så jättemycket skoj här, det är mest samma. Men är allt grått och trist får man göra något för att ge vardagen lite färg. Idag har jag bokat biljetter till mig och min vän, Håkan Hellström 4 juni! Det är bara lite mer än fyra månader kvar sen står vi där och känner stämningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!