Önskelista

Om man läst inlägget innan så kanske man förstår min lite konstiga önskelista

Jag vill komma hem!

En tidsfrysare så att varken jag eller någon jag gillar blir äldre. Jag vill att mina bröder alltid ska gå i skolan så man kan hjälpa dem med läxor och bli stolt över deras betyg. TIden ska gå och det händer nya saker men att vi inte blir äldre.

En tidsmaskin så man kan åka tillbaka till när allt var enkelt och livet var en lek.

Ett eget flygplan med personal så att jag hinner åka till alla de platser som jag vill se innan jag dör.

En mops som kan hålla mig sällskap när Leo är på jobbet.

Eller ett annat litet fluffigt djur som min kära pojkvän kan ta hand om när jag är på jobbet.

Min favorit parfym Supermodel från Victoria's secret som inte finns i Sverige



Fast jag har några andra saker på listan också som kanske inte är lika omöjliga.

Scott Kelby - Digital fotografi, 3 böcker med tips om hur man blir bättre på att fota.

Rockaholic, Born to rock utredningsspray eftersom mitt hår alltid är trassligt.

Fina ringar

Ett halsband med ett guldhjärta.

Till sist får jag väl ta med resor och upplevelser då eftersom att jag har så mycket jag måste göra och se innan jag dör.




Hejdå 19-åriga Cecilia, snart finns du inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!