Söndag

Idag har vi både kommit fram till Århus och åkt därifrån. Nu är vi på väg till Antwerpen.
Jag har haft en dålig dag idag. Börjar med att jag somnar om efter att klockan ringt och vaknar 5 minuter innan jag börjar. Sen det första jag gör när jag kommer ut på däck är att halka och slå i båda knäna. Dagen fortsatte väl inte så bra heller. Det var musslor till middag och det gillar jag inte, smakade en så nu vet jag säkert. Sen lyckades jag halka en andra gång och slog i armen.
Så kan det vara vissa dagar. Jag har inte haft någon inspiration till att skriva idag. Men nu så här på kvällskvisten fick jag reda på att imorgon, imorgon! Då kommer det att visas vilka artister som ska till Where the action is. Om man ska tro på rykterna så kan det bli riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!