Tänker

Jag har kommit på att jag funderar alldeles för mycket, över allting. Speciellt livet. Men jag tror det är bra för jag har mål och drömmar. Jag tänker inte flyta med och vakna upp en dag och känna att jag har missat allt. Jag tänker inte följa alla spår och upptrampade vägar. Jag tänker ta spännande omvägar för att se mig omkring, för att upptäcka sånt som andra missar. För det finns så mycket mer i livet än det man ser och vet om.

Jag tror att det är dags för mig att sova innan jag blir som Thomas Di Leva, fast varför inte egentligen? Nä godnatt nu!

Kommentarer
Postat av: j

jag tror det är försent, du är redan Di Leva ! ;)

2011-02-15 @ 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!