Igår

För mig var det idag men egentligen är det faktiskt igår. Jag övertalade Josefin att komma och ta en fika med mig efter hon hade slutat skolan. Jag mutade henne med att visa henne några nya antikaffärer jag hittat. Det är sånt vi brukar roa oss med min vän och jag, titta på gamla saker och hitta på historier om vad de varit med om.
Mycket riktigt kom hon hit och vi tog oss en sväng bakåt i tiden och hittade några fina saker. Jag köpte ett par ljusstakar och Josefin fick tag i en fin gammal bok med Beethovens fina melodier, som någon fått i julklapp år 1877. Det är ett tag sen det. Så nu ska hon börja spela piano tills jag kommer hem nästa gång ;)
Efter att vi hade hittat våra fynd satte vi oss på ett fik och bestämde oss båda för en räkmacka. Riktigt smarrigt. Innan hon begav sig hem mot Sherwoodskogen bjöd vi mina grannar på en riktigt bra show. Vi får nog sälja biljetter nästa gång vi ska uppträda.
Nu ska jag sova och imorgon kommer Leo hem igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!