Målar på

Igår natt kunde jag inte somna. Jag låg och vred mig till klockan 06.00 innan jag kunde somna. Det är varulven i mig som vaknar för jag kan verkligen inte sova när det är fullmåne.
Idag har jag stått vid väggen hela dagen och målat men det känns inte som att jag kommer någon vart. Jag börjar nästan ångra att jag ville ha blommor på väggen, men jag ger inte upp! Det tar lite längre tid än jag trodde bara. Tyvärr kommer jag nog inte att hinna klart innan jag ska till jobbet igen. Men som min kära vän sa: "Man ska inte stressa fram konst". Det får helt enkelt ta den tid det tar.
Såhär ser det ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!