Påmönstrings ångest

Nu är det inte långt kvar innan jag ska ut på haven igen. Tyvärr blir det antagligen tidigare än beräknat så det är mindre än en vecka kvar. Leo har åkt till jobbet och jag har antagligen redan åkt när han kommer hem igen.
Igår gick vi på bio som han överraskade mig med sen åkte vi hem till min familj och hälsade på. På kvällen spelade vi spel och jag är smartast av oss två för jag blev familjegeni två gånger (vi använde barnfrågorna) ;) Men Leo är mycket bättre på UNO så det jämnar nog ut sig.
Nu sitter jag här helt ensam igen och ska försöka hitta motivation till att måla schabloner på våran vägg i vardagsrummet.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!