Shopping

Idag har jag haft en trevlig shoppingdag med mor och far, ja pappa var faktiskt med. Jag fick tag i lite smått och gott till hemmet, jobbet och till mig själv. Blev bland annat ett par nya converse för det är faktiskt vår nästa gång jag kommer hem från jobbet. Just det jag köpte en stor väckarklocka till jobbet så att jag säkert kommer upp lagom till när jag börjar klockan 04.00 varje dag. Jag satte i batterierna när jag kom hem och klockan låter som en galen tupp! Om jag inte vaknar av den så vaknar jag nog inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!