Sol

Leo kom hem igår, det har varit sol ute och jag har fått min kyckling. Allt känns mycket bättre idag :) Det som känns jobbigt nu är att jag inte vet när jag ska få åka till jobbet. Det kan bli vilken dag som helst nu så jag sitter bara och väntar på telefonsamtalet där jag får reda på vart i världen jag ska åka.
Idag har min kära mamma varit här och vi har varit ute på promenad i det fina vädret. Jag tror att jag verkligen behövde det, massa luft och D-vitamin. Nu känner jag mig äntligen pigg igen.
Nu ska jag fortsätta med projekt vardagsrums vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!