Weekend

Det märks att det är lördag idag. Det luktar potatisgratäng med vitlök i trappuppgången, folk står och väljer chips på Hemköp, det tänds ljus i fönstren och många har på sig finkläder. Själv sitter jag ensam hemma och känner mig så omotiverad så det finns inte. Jag orkar verkligen inte laga mat eller göra nåt av allt annat jag egentligen borde göra. Det går ju inte att få tag i en färdiggrillad kyckling nu för tiden heller så jag får bli utan mat. Det är sjukt jag har varit på jag efter en kyckling två gånger i tre olika affärer på senaste tiden men det finns inte nånstans.
Allt hade känts bättre om jag visste att Leo skulle komma hem ikväll men nu blir det säkert inte så. Jag tror jag ska sluta lyssna på deppig musik nu och ladda upp för AFV ikväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!