Årets nya glassmaker

Igår hittade jag Triumf Glass nya smaker för i år. Jag kollade in skopglassen såklart för det är min favorit. Det såg ganska spännande ut. Det kommer nog bli en och annan glass i år. Kolla in här:



1 Mintchoklad

Pepparmint- och chokladgräddglass med mintchips och kakao.

2 Delicatobollglass

Mockagräddglass med Delicatobollbitar och kakaosås

3 Äpple & Kanel

Gräddglass med smak av äpple och kanel samt äpplebitar.

4 Brownie

Chokladgräddglass med browniebitar och kola.

5 Hallon & Lakrits

Hallongräddglass med saltlakrits.

6 Dammsugarglass

Arraks- och chokladgräddglass med marsipansås och kakaobitar.

Jag är nog mest sugen på att testa Hallon & Lakrits och Delicatobollsglassen. Hittat någon ny sommarfavorit? Annars finns det 27 andra gamla favoriter. Jag kommer att ha beslutsångest varenda gång i glasskön. Längtar så mycket till sommaren nu!





Kommentarer
Postat av: J

Brownie & Mintchoklad! Jamy! Längtar till sommaren, ska käka så mkt glass för det får man då ;D Haha!



2011-03-06 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!