Gubben i lådan

Idag har jag varit på hur många ställen som helst. Känns som om jag har varit runt i hela Göteborg med min far. Vi hann med väldigt mycket i alla fall. Fixade lite hemliga planer för nästa månad och fick letat upp Perelli och snodde lite av hennes fruktsallad. Men det roligaste var nog att pappa köpte nya kläder för det är inte ofta han vill gå in i affärer. Han fick köpt två par jeans, en tröja och ett par skor. Det är nog rekord för honom tror jag.
Nu sitter jag och har tråkigt hemma och det är svinkallt. Blir nog lite mango till Sveriges mästerkock snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!