Hela helgen

Nu har jag faktiskt en bra anledning till att jag inte har skrivit här. Datorn har varit helknasig! Den hänger sig hela tiden så man kan nästan inte göra nånting. Men jag kom ju på att jag har min bärbara och det funkar ju det med.

Jag har haft en trevlig helg. Började på fredagen med att träffa några gamla vänner och på lördagen åkte jag ut på landet. Min lillebror lagade middag och det blev grillat kött med klyftpotatis och bearnaise. När han grillade köttet så slängde han på några bitar al in i elden och stängde locket så det blev lite rökt. Hur gott som helst! Han är så duktig min bror. Skägg hade han skaffat sig också så jag kände mig supergammal. Men jag är ålderslös nu så det spelar ingen roll :)
Igår fortsatte jag helgen med god mat och gjorde fläskfilé med gorgonzola och bacon och till det blev det potatisgratäng. Jag fick överraska min Leo när han varit iväg på träningsläger.
Det fick jag igen imorse, när jag vaknade så stod pannkakor klara på köksbordet och väntade. Snällt va?!
Sen har vi hunnit med lite hemmapyssel och en bio. Trassel blev det och, den var faktiskt bra.
Nu är Leo lite tråkig och spelar tvspel men jag ska snart tvinga honom att titta på kärleksfilm med mig. Jag vet att jag kommer att lyckas hehe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!