Hurra!

Nu är jag åter igen på landet och hälsar på min familj. Lillebrorsan gjorde tacogratäng till middag så jag kunde inte låta bli att stanna för att smaka och nu är jag fortfarande kvar. Det får bli en natt framför kakelugnen idag tror jag. Synd att min lilla katt inte får vara inne. Han blev så glad när han såg mig idag, eller så var det för att han fick godis. Jag tror nog på det senare.
Nu i veckan har jag ganska mycket på gång, eller ja det har jag nästan alltid. I huvudet i alla fall sen vad som blir gjort är ju en annan sak. Men lite som är klart är en sväng till Kiel på torsdag med min far och på lördag blir det en heldag med min kära vän. Som för övrigt fyller år idag! HIPPHIPPHURRAAAAA!!! Jag har aktiverat min tidsfrysare nu så du behöver inte oroa dig, vi blir inte äldre nu! :)
Nu är det Big Brother med bror som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!