Längtar

Det är inte kul att skriva om man mår dåligt har jag märkt. Nu mår jag bättre, jag har haft en liten "kris" kanske man kan kalla det eller sammanbrott kanske. Jag är inte gjord för att vara ute på en båt såhär länge, så enkelt är det. För ett tag sen ringde jag hem och storgrät i telefonen och ville bara hem. Jag känner mig kvävd när jag är här men det är väl mitt egna fel, ingen tvingar ju mig att vara här.

Nu har vi åkt över Biscaya och kommer antagligen till Kielkanalen ikväll. Vi är på väg till Nynäshamn som vanligt och efter det ska vi till Holmsund. Där ska jag gå av!!! Om allt blir som det är tänkt men det blir det aldrig så jag vågar inte hoppas på något än. När min flygbiljett ligger på min matplats, då vet jag säkert. Innan dess har man faktiskt ingen aning.
Det har inte hänt så mycket annars. Jag har slutat nätshoppa (tror jag kan hålla mig tills jag kommer hem), jag har varit alldeles för dålig på att träna och jag gör ungefär samma arbetsuppgifter varje dag.
Det är roligt att Daniella är ombord igen. Igår tittade vi på film, Kick Ass. Vilken sjuk film! Den var inte alls som jag trodde att den skulle vara men den var ganska rolig. Med tanke på att vi nästan inte har några komedier ombord så får man väl tycka att även de halvtråkiga filmerna är roliga. Jag tror att vi får nya filmer när vi kommer till Nynäs. Varje månad så får vi nya filmer ombord. Jag har funderat väldigt många gånger på vem det är som sitter och väljer ut dessa filmer. Vi har hur många filmer här som helst som jag aldrig hört talas om innan medan vi sällan får några riktiga storfilmer. Plus att de flesta filmerna är så deprimerande att man känner för att hoppa överbord.
Men snart är jag hemma och kan titta på Gossip Girl! Längtar, längtar, LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!