Lördagsmys

Just nu står Leo och min lillebror och gör tacos. Jag blir för bortskämd när jag har varit på båten och alltid får maten serverad. Nädå, jag ska också hjälpa till.
Idag var jag uppe vid 7-tiden och sen putsade jag mina skor och gjorde piroger. Känner mig riktigt duktig. Känner mig redan trött så jag kommer antagligen att somna innan midnatt idag också.
Bojkottar melodifestivalen idag med som alla andra dagar, fast lite vill jag se. Jag måste ju se att även i år så vinner en helt värdelös låt. Men det blir väl någon blodig action om grabbarna får välja. Nä det får dom inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!