Massa is

Vi skulle egentligen åka så nära svenska kusten som möjligt, det var vad som sades igår. Men som vanligt ändras det och imorse när jag kom upp på bryggan sa de att vi skulle åka i en konvoj. Alltså efter andra båtar. Så jag har nu under morgonen fått stå och handstyra efter en isbrytare som gjorde en väg för oss och en annan båt så vi kunde ta oss igenom isen. Hittills går det bra, men långsamt. Både vi och den andra båten lyckades fastna på samma ställe men kom loss efter en stund. Det är riktigt tjockt med is.
Så just nu vet ingen när vi är framme. Alltså vet inte jag när jag får åka hem. Men vi är på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!