Sängen

Mangon är uppäten, naglarna har fått en ny färg och jag har skrattat åt den mest klockrena personen på tv just nu, nämligen Gurkan!
Ganska trevlig kväll ändå men saknar min älskling. Det är så tomt och kallt här när jag är ensam. Fast jag är inte ensam alla spöken kommer fram när min pojke är på jobbet. Fast jag låtsas som att det inte finns några.
Nu ska jag diska och titta vad jag vill ha med mig imorgon när jag och pappa åker till Kiel. Det har blivit väldigt mycket tid med pappa nu i veckan. Det gillar jag :)
Men snart ska jag krypa ner i sängen som är alldeles för stor om man är ensam och spökrädd. Jag ska krypa ner i min grop som jag har skapat.
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: J

Haha! Alltså när han ramlade eller snarare rullade Ur soffan. Jag dog! Hoppas ni får en trevlig vistelse på havet och i tyskland/kiel:) vi ses på lördag!

2011-03-17 @ 07:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!