Serier

Jag har egentligen inte tid att sitta här längre för jag har mycket att fixa med idag. Men jag var tvungen att titta på det sista avsnittet av Gossip Girl säsong 4. Jag hatar när man har sett det sista avsnittet och måste vänta på nya. Självklart är det sista alltid extra spännande. Men jag har ju mina 3 första säsonger att titta på så länge som tur är. Jag måste börja titta på The Tudors någon dag också. Jag hinner inte riktigt med, dagarna går så fort. Och tiden, nu måste jag börja packa och fixa inför Kiel-resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!