Shoppingterapi

Nu känns allt mycket bättre igen. Shopping är botemedlet tror jag. Men nu får jag nog ge mig, men det är inte så lätt att vara fast på en tankbåt kan jag lova. Jag behöver få lite annat i tankarna ibland. Nu kommer jag att ha lite nya fina grejer som väntar på mig där hemma. Det ryktas om lite överraskningar från min pojkvän med :) Jag älskar att ha något att se fram emot!

Idag klickade jag hem det här!



Jag blev så sugen på skorna efter att jag sett det här inlägget så jag var bara tvungen att köpa dem.
http://www.colormebluefashion.com/search?updated-max=2011-02-23T06%3A36%3A00-08%3A00&max-results=3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!