Tyskland

Nu är jag hemkommen från Deutschland igen och har redan massa nya idéer på gång. Får väl se vart dagen tar mig och min lilla vän den här gången.
Men tillbaka till Tysklandsresan, fy sjutton vilken tråkig båt den nya Stena Germanica är!!! Alla som jag och min far pratade med tyckte likadant. Det fanns ingenting att göra. Det fanns ett däck som man kunde vistas på, en bufférestaurang, en annan restaurang, en liiiten shop, en bar med en lite scen där det satt en gubbe och spelade deprimerande musik på flygel och sen fanns det ca 6 spelmaskiner. Men inga sånna enarmade banditer som på den gamla goda tiden, såklart! Ville man ha frukost så fick man betala 130 spänn per person och då fick man äta av en tråkig frukostbuffé, det fanns inget annat att välja på heller så man blev illa tvungen. Idag hade jag köpt med varsin brödbit som jag och pappa tuggade på i sängen.
Buffén på kvällen var inte mycket bättre, den kostade 35 euro per person!!! Helt sjuka pengar, och då fick man äta av halvdan mat, halvfabrikat så det skriker om det. Men vi skippade den och igår kväll blev det en räkmacka istället. Det var nog det som fanns. Men jag och pappa har haft en trevlig liten semester, vi kommer nog inte åka med den båten igen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!