Vårdagjämning

Förlåt min trogna bloggläsare för dålig update! Men du vet ju redan vad jag har gjort i helgen så det gör nog inte så mycket.
Idag är det vårdagjämningen och folk går runt i solglasögon och äter glass, härligt! Men jag tycker inte att det är dags att plocka fram vårgarderoben riktigt än. Det får bli lite varmare och jag får bli lite brunare innan det är dags tror jag. Jag håller på att ta igen de Big Brother avsnitt som jag missat, väldigt många allstå. Har en del kvar men nu kände jag för att måla lite. Så nu ska jag dra ut soffan och forttsätta med väggen som tydligen inte blir klar av sig självt. Det trodde ju jag innan jag åkte till jobbet. Men det tar ju sin tid så det är väl bara att köra igång.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!