1 vecka kvar

Vad tråkig jag är som aldrig skriver något här längre, Tyvärr händer det inte så mycket här. Jag städar och målar varje dag. Men idag händer något, något tråkigt i och för sig. Daniella åker hem och lämnar mig här med alla gubbar. Men nu är det min tur nästa gång. Bara en vecka kvar nu, det ska bli riktigt skönt att komma hem. Jag fattar inte att det är sommar snart. Eller att det där sakerna som jag planerat så länge snart blir av. Det märks igen att jag tänker för mycket. Kände att det var på väg att spåra ut och bli ett flummigt inlägg om mina tankar, ännu en gång.
5 veckor har jag varit här nu. Det märks! Ibland när jag står ute vid manifoldern och kollar så det inte läcker kommer jag på mig själv med att jag pratar med mig själv. Det har blivit värre nu det sista när jag sitter ute klockan 04.00 på morgonen och pratar tyska. En vecka  kvar, sen åker jag hem och kopplar av jobbhjärnan och låter den riktiga Cecilia komma tillbaka.
Nu har vi snart ankomst i Nynäshamn. Tänkte försöka somna en stund innan det.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!