Danmark

Sämst uppdatering på den här bloggen som vanligt. Jag har fullt upp, eller inte riktigt men jag måste få min sömn också har varit lite dåligt med det på sistonde. Nu är vi i Köge i Danmark i alla fall, kom hit nu på kvällen och imorgon efter lunch bär det av mot Göteborg igen!
Igår på morgonen var jag och Daniella på Coop och tittade runt lite. De har tagit bort sminkavdelningen där så det har blivit jättedåligt, typ helt tomt i hela affären. Men vi köpte lite tidningar som jag lyckades få med mig den här gången. Daniella köpte kinderägg till hela besättningen för idag hade hon ordnat en liten övning. Vi var tre lag och fick gå en liten runda på däck och svara på frågor i en liten poängpromenad. Mycket trevlig övning! Hon hade kombinerat oil spill, abandon ship och life raft övning. Mitt lag vann och hade alla rätt! Men alla fick såklart ett kinderägg. Riktigt roligt att se vuxna män sitta och fråga varandra vad de fick i sina ägg och jämföra sina leksaker. Nu ligger det små plastleksaker överallt. Jag fick en chihuahua som man kan ha i en liten handväska.
Med det säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!