Ica reklam

Nu åker vi mot Nynäshamn. Känns som att det var ett tag sen vi var där nu, jag kommer inte ens ihåg när jag var där sist. Vi åkte från Göteborg klockan 02.00 imorse (ja för mig är det morgon). Jag hann åka hem en stund efter min vakt på kvällen och träffa Leo. Jag fick rosor och en påse Riesen. Som för övrigt är slut nu för jag och Daniella har mumsat lite nu på morgonen. Det kändes inte som att vara hemma den här gången heller. Det är en konstig känsla.

Jag försöker få fram Icas nya reklamfilm som jag missat eftersom att jag aldrig tittar på tv. Helt sjukt egentligen att man väljer att titta på en reklam frivilligt. Men dom vet ju vad dom sysslar med, har ju verkligen lyckats med sina reklamer. Undrar hur många delar de gjort egentligen. Den nyaste är ju jättesöt i alla fall!

Som vanligt den här tiden på dygnet säger jag godnatt/godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!