Regn

Regnet öser ner över båten, det har varit dåligt väder i flera dagar nu. Idag försov jag mig också, jag drömde att jag var i Paris så var inte direkt sugen på att gå ut när telefonen ringde. Stressigt och jobbigt fick jag slänga på mig kläderna och springa ut. Det är tur att man har nära till jobbet. Men morgonen räddades av kocken som kom ut med varmchoklad till mig klockan 05.00. Mycket snällt!
Jag har inte tagit mig tid att räkna ut medelåldern ombord än tyvärr. Men jag tänker göra det innan jag åker hem.

Min lilla mamma fyllde år igår med! Grattis igen! Tänka sig att blomsterbudet hittade hela vägen ut i skogen, det trodde jag faktiskt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!