Tisdag i Göteborg

Tro inte att jag och Daniella nöjde oss med en shoppingdag, vi var iland även igår. Då blev det shopping i Göteborg och jag drog med min vän på alla möjliga ställen. Tyvärr så fick vi en jättetråkig lunch så vi var tvugna att ta en kladdkaka på ett annat ställe också. Riktigt tråkigt när man betalar för mat som inte alls är värda pengarna. Som Daniella sa "bara för att man lägger maten på en stor vit tallrik så betyder det inte att det är gott!"
Vi fick handlat även denna gång och vi blev båda nöjda med våra köp. Det var ju helt galet fint väder också så det var perfekt dag att gå iland.

På kvällen kom Leo och hälsade på mig en stund och hade med sig rosor och en godispåse, söt han är! :) Han fick ta med alla mina nya fynd hem för de lär inte få plats i resväskan.

Nu är jag i Drammen, Norge förresten. Det är snabba puckar som gäller här. Imorgon förmiddag åker vi vidare igen så nu på morgonen blir det att stå vid manifoldern. Så dags att sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!