Torsdag

Nu är vi tillbaka i Nynäshamn igen, nästa gång vi kommer hit får jag gå av :) Jag längtar supermycket! Massa saker på gång nu ju.
Dagen har gått långsamt och Daniella har åkt hem. Det blev helt tomt med en gång. Så nu är jag ensam tjej igen och den yngsta efter mig är 32 år gammal. Jag ska allt ta och räkna ut hur mycket jag drar ner medelåldern på den här båten. Kanske gör det imorgon.
Tråkigt att vara ensam igen. Nu har jag inga morgonrutiner kvar, jag och Danni tittade alltid på minst ett avsnitt av Gossip Girl till frukosten. Nu sista veckan måste jag träna så om jag ska titta på fler avsnitt så får det bli i gymmet.

26 maj har det varit idag. För exakt ett år sedan satt jag och grät hemma. Dagen innan studenten och jag hade inte fått hem min klänning som jag hade beställt. Som tur var fick mamma hjälpa mig med en nödlösning. Herregud vad tiden har gått fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!