Varning för känsliga läsare

Har inte varit en jättebra dag idag faktiskt. När jag gick upp för andra gången efter 15 nån gång satt jag och pratade med Leo i telefon. Jag kände på mitt öra där jag har mitt örhänge i tragus. Eller rättare sagt hade. Hela skiten lossnade! Pluppen satt kvar på stången och jag har nu ett jack in i den lilla flärpen. Varför händer sånt här alltid mig? Den har antagligen vuxit längre och längre ut tills idag när den gav upp helt. Jag har allt tyckt att den suttit lite långt ut på sistonde. Knepigt! Såhär fint ser mitt öra ut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!